Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

lørdag 22. juni 2013

Hverdagssysler

http://www.laundry-alternative.com
Marit har investert i en vaskemaskin!  Ja, dere leser riktig - dette er en super VASKEMASKIN, sjekk denne linken, så kan dere skjønne hvorfor! ;-)  www.laundry-alternative.com

Utrolig grei å bruke for oss seilere. Jeg får sette den øverst på ønskelisten vår! MEN nå er jeg så heldig at jeg får låne Marit's :-), så i dag har jeg hatt vaskedag! Ellers er det litt vedlikehold på båten vi holder på med på våre økter som ikke krever så mye justering på seil... :-) Mye som skal pusses på, sol og salt tærer på.
Marit er enda "flinkere" enn meg, for hun kan lage krutonger underveis også. Det er godt jeg har noe å strekke meg etter, og noe å glede meg til å få til! Tenk da vi kom til land, ble jeg en boks nylagede krutonger overrekt. 1000-takk Marit, de smakte udmerket i TUNA-salaten dagen etter!!

Og får å sette prikken over i'en, hadde hun kjøpt jordbær dagen i forveien og laget en boks jordbærsyltetøy til oss også! Du snakker om velstand!

I dag er det lørdag, og det er "halv arbeidsdag".  Vi ligger i ro i dag, i Galaxhidi. Fin liten plass. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar