Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

onsdag 5. juni 2013

GRATULERER KCA Deutag Drilling Norge AS





http://offshore.no/jobbsak/37691_trenger_350-400_nye_riggarbeidere

Allerede kl. 10:00 om morgenen tikket det inn meldinger fra gode kollega!  Har du vært inne på offshore.no og lest i dag, Gry? Nei, det hadde jeg jo ikke!  Oj! For en god nyhet og tenk her jobber jeg og er så heldig å fått permisjon fra.  Jeg tenker på dere hver dag og savner alle de gode samtalene med flotte kollega, spesielt!! 

Nå er det bare for meg å lade batteriene enda mer, for jeg skjønner jo at her venter mye godt, spennende arbeid når jeg kommer hjem fra seilturen!!  Nok en gang!! GRATULERER med nok en stor kontrakt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar