Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

fredag 19. juli 2013

På vei til Kós, vi forlater Kalymnos for denne gang...

Taverna Ilias, Palionissos. Johnny & Bård på kaien ;-)
Vi fikk besøkt noen av buktene til Kalymnos på østsiden. Vestsiden har vi tilgode!

Men det var som restuaranteieren sa, bare ta kontakt med meg, så skal jeg ringe til min tante på vestsiden, hun kan sikkert reservere bøyeplass til dere! Vi fikk telefonnummer for sikkerhetsskyld og kontakt er opprettet :-) 1000-takk!
 En liten båt hadde strandet.....
 En liten kirke var der også på denne lille plassen, Palionisos. En lokal, som vi traff på vår vei, kunne fortelle at den eldste bebyggelse var over 900 år gammel. Og da er det naturlig, også, bygget en kirke!

Et lite "underverk" på sørvestenden" av Kós!  I de neste 14 dagene blir det enda mer glede og godhet, da s/y Spurs, får gjester ombord om 2 dager! Vi må vente enda noen dager før Ingelinn & Frode kommer ombord hos oss! Vi gleder oss særs til gjengen møtes og jeg følger at inspirasjonen, om enn mulig, kommer til å øke i takt med temperaturen og seilgleden!

Welcome! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar