Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

søndag 17. november 2013

Wig Fiesta Party

Vi vandrer fra det ene partyet til det andre, ja det er såvidt vi føler vi har nok tid til det! Og ikke alle partyer er slik at vi kan gå som vi er ;-)

I går kom Marit på besøk og vi hadde sikret oss plass på Wig fiesta party. Og vi som nettopp har blitt kjent med en fin gjeng med langturseilere, kjente dem nesten ikke igjen på denne festen!  Jeg gikk sågar bort og spurte et engelsk par om de var våre kjekke norske venner?  Det var det altså ikke..., men de så helt slik ut!

Er vi ikke fine? Og for sikkerhetsskyld: Bård til venstre, Gry, Marit og Johnny, stilige hva?
Trude & Jon våre seilervenner på s/y Dory!
For å si det slik:  Festen var kjempe, mye latter og god stemning.  GOD musikk og rytme.  Dansefoten til fruen sto ikke stille og i dag merker jeg det veldig GODT! Barbord kne er ganske så hovent, så pr i dag bruker jeg noen meter før jeg "kommer i gang" med gangen.... ;-)

1 kommentar:

  1. Har alltid ment at hanekam er tingen og langt hår..... nam,nam.
    Kos dere videre.
    Her er det grått og trist, og dersom dere ikke har hørt det: fredag ettermiddag stod Bergen under vann ( mangen steder ) så kos dere med solskinn og varme.

    Klemmer fra Laksevåg.

    SvarSlett