Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

fredag 13. juni 2014

Kontorarbeid - også i Vilamoura

Ja, nå må jeg huske, og alltid ha med hvor vi er! Kan ikke helt skjønne hvordan jeg klarer å glemme det! Et megatips fikk jeg, av Tove fra s/y Catara, da hun ivrig leste bloggen vår, og lurte på  "hvor i alle dager er dem nå"?? "Der er det jo så fint, og så glemmer Gry å skrive hvor de er?" Men nå skal jeg prøve å ha det med i overskriften, om ikke annet.

"Kontorarbeid" finnes i alle fasonger og jeg har funnet "min" stil. Drømmen er jo alltid å sitte, litt lettkledd, med solbriller på, jordbær lett tilgjengelig og så litt champagne i glasset.  Høres ikke det bra ut?
* Morgengryeventyr-blogg skal skrives.

* Bloggen, som jeg ynder å kalle Globusmerknadsbloggen :-)  skal oppdateres med koordinatorene, slik at vi kan se hvor vi har seilt, lett.

* Regninger må legges til forfall!  Jada, vi har regninger som forfaller vi også ;-)))

* Og så er det jo en og annen venn som ringer på Skype! Der stiller du, Svein, i særklasse!
MEN her i Vilamoura, i Portugal fremdeles, er det jammen flott!  Nykostede gater, ikke er prikk å se noen steder. De flotte parkanleggene! Den flotte marinaen! Og de FLOTTE butikkene! Jeg fikk meg ikke en ny bluse for å si det slik, himla dyre priser!!  Nei, vett du hva! Men Bård fikk seg en ny müsse!  Det er jeg som kaller det müsse, slik hatt som Emil fra Lønneberget har. Bård har "alltid" ønsket seg en slik og plutselig så hang det en der, på stativet..... 5 EUR!  Han kjøpte 2 :-))

I morgen, starter vi tidlig!  Vinden er med oss til Gibraltar, så da tar vi oss en nattseilas igjen. Vi håper det blir vellykket, spesielt å svinge utenom alle fiskeredskapene! og....  alle 1000-tonnerene som gjerne vil ha retten til "veien"!  :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar