Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

onsdag 10. september 2014

HageParty!!

Peter (Belgiser) og Rudi (Tysker)
Vi er ikke bare ombord i s/y Morgengry!  Her forleden ble vi invitert til Garden Party hos Mike & Jane!  Og FOR en flott hage!!  Vi storkoste oss, til langt på natt!!
Sitroner i egen hage! 36 stk. i år!!!

Bård, Mike, Svein, Jarl & Gretha

Seilloft!!!  

Oliventre!!  For en drøm!!

Det var bare en fryd å vandre rundt i hagen, som de har brukt mange år på, å opparbeide her i Vrboska på øyen Hvar. Litt feiling var det blitt, men nå trodde Mike at de hadde funnet plantene som kunne klare seg på egen hånd når de var ute å seilte eller var hjemme i England.

3 gode venner, Bård, Mike (Engelsk) og Jarl

Kvelden toppet seg, da månen kom opp innimellom husene!  Det var så-og-si fullmåne og kvelden ble helt magisk, spesielt da Jane (konen til Mike, som jeg ikke har klart å få et bilde av, utrolig nok!) spilte opp til dans, med sin nyervervede "iPad".

1000-takk Mike & Jane for en kjempeflott kveld og aften!  Og den gode maten som Jane hadde laget!  3 forskjellige gryteretter, noe for enhver smak, spicy og curry!!  Kan det bli bedre!??! ... og jeg lærte noe nytt:  eplebiter kuttet opp i "bitte-lite-yougurt" - mmmmm :-) Kanskje jeg skal gjenta Jane suksess, i neste dameklubb jeg skal ha??

Vi gleder oss allerede til lørdag!  Da skal vi til Marina/Pinjata vingård, alle som vi er blitt kjente med i ACI Marina Vrboska.  Det ser ut som vi blir 19 stk.!  Jeg kan allerede "føle og ta på stemningen" DET kommer til å bli!!  Nesten alle nasjonaliteter i Europa vil være representert!  Gøy? JA!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar