Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

mandag 27. mai 2013

Hjemmelaget mat er best!

Ser det godt ut?  Jeg kan skrive under på at det var det! Her er det lett tilgjengelig akka, blåskjell, muslinger og gode grønnsaker og Bård vet å handle inn godsakene!  Jeg er heldig som har med meg både en skipper og en udmerket kokk!! :-)  Kan jeg få det bedre??

3 kommentarer:

  1. Hei Gry og Bård!

    Dere har det fint ser vi og det er dere vell unnet!
    Stor hilsen fra Costa del Hjellestad. 27 grader i dag.
    Hilsen Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, på deg Christina!! Så hyggelig å høre fra deg! Dere har det faktisk varmere enn oss :-) Og DET er dere vel unnet!! Nå er vi snart virkelig underveis.... ekstrautstyret som vi trenger til vår lange seilas er endelig ferdigmontert. En liten detalj gjenstår i morgen og så drar vi direkte til Montenegro herifra! Det blir første nattseilas i år :-). Klem fra Gry

      Slett
    2. Hei hei:-) God tur videre! Vi følger dere på turen. Spennende. Nå går jeg utifra at dere er kommet til Montenegro? Stor klem fra Christina

      Slett