Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

søndag 6. juli 2014

1000-takk for en SUPER uke i Castdelldelfels!


Fotograf: Hermine Gudim Bjerkås
Fotograf: Hermine Gudim Bjerkås
Vi har hatt del helt supert her i Castdelldelfels og det takket være "Bård jr.-familien", som vi ynder å kalle dem blant venner.

Og vi trengte det!  Vi har, spesielt, savnet venner og familie på vår fantastiske tur!  Vi skulle så gjerne hatt med alle sammen i hele dette året, men nå må vi ta igjen og nyyyyte at nå, når vi er i Europa, så blir vi litt lettere tilgjengelig, og lettere (og billigere) å besøke ;-)



Hermine, 10 år, vil bli fotograf!  Og har tatt dette flotte bildet av oss og sin storesøster, Victoria! Jeg er så heldig at jeg har fått låne bildet, for å legge det ut på bloggen! Vi gleder oss til Hermine er vel ferdig med sin utdannelse, i mellomtiden får vi øve oss på å bli fotogene! :-))
Victoria
Vi har hatt en meget aktiv uke!  Det er ikke bare å legge seg rett ned på en solstol, steke seg og lese bøker! Neida!

Daglige joggeturer på jr.-familien står på programmet.  Jeg kan betrygge leserne om at vi "gamle" har sluppet unna joggeturen, men vi har syklet 8 km. hver dag! Slett ikke verst!  Og det med ganske så mange kilo både på ryggen og i sykkelvesken, har gjort seilerbena godt! :-) (Supermarkedet var laaaangt unna marinaen).


Julie
Ellers har vi BADET i DE HØYE bølgene!  Barna synes, selvsagt, at det er rene barnematen. Det er verre med oss voksne!
Fotograf: Hermine Gudim Bjerkås

Fotograf: Hermine Gudim Bjerkås
Vi har spilt mye ball-over-nett og volleyball, barfot i sand! Vi har så mye sand, over alt, at Bestefar Bård er helt "forskrekket" :-) Det er nå helt utrolig hvordan den sanden, fester seg OVERALT!

Jeg, for min del, må innrømme, at jeg våknet med en litt øm høyrearmsskulder, i dag!  Hadde jeg virkelig tatt meg SÅ forskrekkelig ut i iveren etter å få ballen over nettet?
Ellers, har jeg endelig, fått noen som er like entusiaistisk som meg, i lakrisboden! Og her var det stk.-pris, så det gikk jo an å smake en liten bit, for å se om en skulle kjøpe flere av den sorten!

Og her ser dere, mor Anne.  Drivkraften for et aktiv program, hver dag!
Fotograf: Hermine Gudim Bjerkås
Kjempegøy!  Du gir oss inspirasjon, Anne!

1000-takk for en utrolig innholdsrik uke!  Det er lenge siden vi har ledd så mye og hjertelig og følt oss i så god form! Mye god mat har vi laget sammen og vi gleder oss til neste gang vi skal være sammen!

Vi ser at vi har mye å glede til fremover! :-)

PS Det ble jo ingen bilder av Hermine her, men det er ofte slik det blir når fotografen, stort sett, er bak kamera. - "Neste gang vi møtes, Hermine, så må vi få et godkjent bilde av deg og Pappa!  Du glemte jo helt han også, i iveren etter å få fri bruk av et speilreflekskamera!  ;-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar