Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

torsdag 14. november 2013

2 installatører er bedre enn 1 installatør

Vi har spøkt mye med at Johnny kom "just-in-time"!  De to siste dagene har gått med til watermakerinstallasjon.  Og en dag til går nok med, tror intallatørene ;-)

Sett fra mitt ståsted, ser det ut som samarbeidet går bra og at progressjonen i arbeidet er meget god!

Jeg føler meg litt til overs i dette arbeidet, men det er nok å gjøre for en skipper må vite, jeg er ikke akkurat arbeidsledig!  I dag var det bl.a. seminar om riggen ved "Jerry the Rigger".  Meget bra foredrag og mottoet er, og bør være for enhver seiler; "Learned to love you rig"! Dette er bare et av foredragene vi/jeg må ha med oss/meg. Det gjenstår ennå 10 forskjellige foredrag som anbefales å få med seg før vi setter kursen mot St.Lucia!

For øyeblikket er vi jo heldige med Dan, for vi trenger ikke bry oss med å lage middag, det gjør Dan. I dag har han foreslått laks og vi takket ja-takk. Det blir spennende å se hvordan han tilbereder den.

Alt vel ombord, om enn litt "rotete" ;-) Det har faktisk vært en regnbyge i dag, men temperaturen er meget god, vel 25 grader.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar