Hilsen fra Bård og Gry

Bildet mitt
Beneteau Oceanis 46 fot. Dvs. hun er 13,68 m lang, 4,25 m bred og stikker 1,92 i dybden. Den stolte dame er produsert i Frankrike. Er registret i NOR/NIS og lyder kallesignalet LN5002

onsdag 11. juli 2012

TRIM

Kan smilet bli bredere??
Jeg er en utrolig fornøyd seiler som har funnet en lett måte å få dagens trim på!  Båtens lengde 13,68 x 2 + 4,25 bred x 10 runder!  Og det er ikke bare FØR frokost fruen må til pers. Neida,  jeg prøver så godt jeg kan å ta de foreskrevne meterne før hvert måltid.  Så et sted mellom 600-900 mtr. blir det jo på en dag!

Og fysioterapeuten? Om hun ble fornøyd da jeg kom hjem? Hun var strålende fornøyd!  For hun var ikke fullt så imponert over trimprogrammet jeg hadde i mai mnd.! Da var det nemlig polering av skutesidene.... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar